Hiukan harvanlaisesti on tullut kirjoiteltua. Tämä johtuu osittain siitä, että tietokoneemme, jossa kaikki kuvat on tallennettuna, on meillä yläkerrassa ja minä olin polvileikkauksessa enkä päässyt tätä päivää ennen yläkertaan :). Aikaa minulla kyllä olisi ollut... liiankin kanssa. Kauniilla ilmoilla sohvalla makaaminen ja Koirakuiskaajan vahtaaminen ei sovi minulle ollenkaan. Osaisin kyllä nyt kouluttaa vaikka bittbullin, mutta kun haluaisin saada nurmikon siemenet mieluummin maahan. Eikä kyllä ole tarkoitusta bittbullia ottaa, tuo laiska ja kuuro cavalier sopii meille paremmin.

Uima-altaamme on ollut täytettynä jo kolmisen viikkoa ja pikku hiljaa ilmojen lämmettyä alkoi olla havaittavissa malttamattomuutta, että uimaan pitäisi päästä. Koska terasiimme uima-altaan vieressä on vasta runkovaiheessa ja raput altaaseen siis puuttuivat, niin tehtiin ns. tilapäisratkaisu ja viikonloppuna meillä pääsi jo uimaan.

Tässä ensin kuvia terassin teosta. Tässä vaiheessa olin minäkin vielä polveni kanssa mukana klinkuttamassa

IMG_5617-normal.jpg

IMG_5661-normal.jpg

IMG_5673-normal.jpg

Ja sitten uidaan. Paitsi minä kun on nuo tikit jalassa...

IMG_5663-normal.jpg

IMG_5669-normal.jpg

Yllättävän hymyilevä on isännänkin naama, vaikka yleensä ei suostu uima-hallin vettä viileämmässä uimaan.